Przejdź do głównej zawartości

Wielkie plany na 2021 rok

Co roku postanawiam sobie, że się zmienię. Wymyślam noworoczne postanowienia, przygotowuje plany dnia oraz układam harmonogramy różnych aktywności. I w zasadzie na tym kończy się moja chęć zmiany jakości życia. Kiedy już przychodzi co do czego to albo jestem zbyt zmęczona aby uczyć się angielskiego, albo dzieci płaczą pół wieczora, albo Mąż kusi kolejnym odcinkiem serialu. A następnego dnia to już wszystko nie ma sensu, bo przecież ten wspaniały początek nowego życia już minął a zaczynać w połowie tygodnia tak wielkie zmiany to bez sensu. W konsekwencji czekam do kolejnego poniedziałku i znów nie biorę się do działania, bo coś mnie odsuwa od planów. A jak już dwa poniedziałki są zmarnowane to trzeba poczekać do pierwszego dnia kolejnego miesiąca albo roku. I tak leci rok za rokiem a ja stoję w tym samym miejscu.

Co roku obiecuje poprawę. I co roku nie dotrzymuję danego sobie słowa. W tym roku postanowiłam to zmienić. Nie wiem czy mi się uda, ale chcę spróbować, bo mam już dość sprzątania przez całą sobotę, wiecznego szukania wymówek i stania w miejscu.

Wymyśliłam sobie, że zamiast sprzątać całą sobotę będę każdego dnia ogarnąć jedno pomieszczenie, tak aby na sobotę zostały tylko podłogi. Do tego wyraźny podział na wieczory spędzane wspólnie z mężem i te tylko dla mnie. Serial choć fajny to jednak na dłużą metę bardzo nierozwojowy.

Mam zamiar w końcu ruszyć z miejsca. W końcu matka to nie tylko kura domowa i swoje pasje też powinna mieć. Nie wiem jeszcze jak to ogarnę, bo plany mam ambitne. Oprócz sprzątania i nauki chciałbym też popracować nad brzuchem, bo po ciążach co nieco zostało i wcale nie jest mi z tym czymś fajnie.

Zdjęcie autorstwa Suzy Hazelwood z Pexels


Mam nadzieję, że dzieciaki dadzą matce trochę czasu dla siebie. Tym bardziej, że od dziś mam znów dwójkę w domu, bo okazało się że jedna z opiekunek ma covid-19, więc placówka zamknięta. Nie myślę jednak zbytnio na zapas. Spisałam co mam do zrobienia i teraz małymi krokami chcę to realizować. Wierzę, że tym razem się uda.

Trzymajcie kciuki!

Komentarze

Prześlij komentarz

Najchętniej czytane

Plan dnia 20-miesięcznego dziecka

Plan dnia 19-miesięcznego dziecka

Plan dnia 18-miesięcznego dziecka